torsdag 27 september 2012

Nätverkat

Söta små godingar!
Det har blivit några sånna här små ploppar idag..inte så bra...men jag har setat på Nofi (Norrorts förenade inköpare) möte hela dagen..! Vi var i Tornvillan i Vaxholm o haft jättevacker utsikt över vattnet..! Såg en bit av hästholmen o längtade ut till ön...! Men trots att villan var mycket fin o gammal, så va stolarna gamla o inte speciellt sköna..så efter en hel dags föreläsningar är jag helt öm i rumpan..! ajaj.. Men dagen var riktigt givande o jag lärde mig massor, sen är det alltid lika härligt med nätverkande! Så det har varit en rolig med lång dag..Väl hemma blev det goooos med barnen o nu slapp i soffan framför "hela sverige bakar"..åh va gott allt ser ut!
Imorgon är det fredag igen, härligt! Efter jobbet tänkte jag åka med barnen o mysa på familjerelaxen i simhallen.. åh va skönt det ska bli med bubbelpoool..!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar