tisdag 23 augusti 2011

Sol & grillning

Jaha då har en ny veckan igen..
På jobbet är det fullt upp, har massor att ta tag i, men det går väll inte lika fort som jag skulle önska. Men en sak i taget, ska bara...
Efter middagen igår gick jag på powerwalk med grannen och idag har jag faktiskt träningsvärk..Måste vara dom underbara easytone skorna! Senare på kvällen började Filip&Fredriks nya program "Brekaing News" på Kanal 5. Såg ni det? Det är en talkshow som sänds live mellan 22 och 23. Som ni vet gillar jag dom grabbarna och såg fram emot deras program! Jag hann se 22 minuter sen somnade jag i soffan...Vilket verkligen inte händer ofta! Till och med min man va lite chockad... Men det jag hann se va iaf kul! Ska fortsätta se programmet..

Idag började min morgon lite kaotiskt då jag försov mig en kvart..suck. Men jag tog med mig frukosten till jobbet, så det va lugnt. Det jobbiga är att alla bilar har kommit tillbaka från semestern..Usch. hatar att folk inte fattar att man inte ligger i 100 i vänster filen utan att det är en omkörningsfil...suck.
Men jag blev på bättre humör när solen sken och jag kom hem till lukten av nytänd kolgrill! Dessutom hade mannen bjudit över goa grannarna så det blev en spontan grillmiddag! Härligt! Jag slängde ihop en äppelpaj till efterrätt och vi låtsades lite att det va fredagskväll.. Det gäller verkligen att ta till vara på sommarens sista varma dagar o njuta ordentligt!
Nu blir det lite tv time, men må så gott vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar