fredag 19 augusti 2011

Fredagsmys med grannarna

När jag kom hem från jobbet blev jag inbjuden på middag hos goa grannen Lisa, så härligt med spontana middagar, jättemysigt! Hon hade grillat gott kött & tillbehör, så himla smarrigt! Barnen har myst med glass och Trasselfilmen! Vi dricker lite vin och pratar strunt, så himla mysigt på altanen i regnsmattret! Men nu är jag hemma en sväng, lägger lite barn och väntar in mannen som snart kommer från jobbet..
Men jag måste bara tipsa er om Glenn Strömbergs underbara pannacotta dessert som jag bjöd på ikväll! Den va supersmarrig!
Ljuvligt god måste jag säga
Nu ska jag fortsätta fredagsmyset, hoppas ni tänder massa ljus nu i mörkret och njuter av helgen!
Härlig helgfeeling på er

2 kommentarer:

  1. Vaddå, kan man köpa sån färdig?????? :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vet att det är ruskigt lätt att göra pannacotta, men jag kom bara hem o vände typ:-) Så jag hann inte baka nån efterrätt, men så ville jag gärna prova denna! Helt underbar, du måste prova den!!

    SvaraRadera