söndag 21 augusti 2011

God mat & snabb bil

Igår på dagen va jag och barnen ner på festdagen som hålls varje år i vår lilla by. I år va bla. Danny här och uppträdde, så lillfia ville se "in the club" Hon blev jätteglad o stuffade som värsta sötingen! (måste kolla upp när hon kan börja på dans..hihi) 
På eftermiddagen åkte vi till min mans kusins avskedsmiddag. Robert ska nämligen åka och jobba i Hong Kong i flera år! Spännande eller hur!?
Välkomnsskylt på dörren
 Vi bjöds på jättegod buffé, här är delar av den.. (ursäkta den dåliga bilden..)
 Mmm..jättegod tårta..
 Robert börjar ta tårta såklart
 Lillfia älskar sin "kalasklänning" (som hon kallar den), som man kan snurra så bra i..goding!
 
Sonen fick åka med Robert i hans Corvette..Gissa om han va överlycklig resten av kvällen!?
Jag ville också åka med i Corvetten..Men om jag hade gjort det hade jag nog aldrig klivit ur den. Så det va nog lika bra att jag bara tittade på.. Jag är tokig i bilar som kör fort..Eller snarare jag älskar att köra fort..hihi!
Idag ska vi på kalas igen! Jag har redan bakat en pinocchiotårta eller karintårta som vi brukar kalla den..Min farbror bad mig baka den och vi ska snart åka till mina föräldrar.
Hoppas ni har en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar