måndag 24 januari 2011

Vägghäng

Jag skulle vilja ha en ny tavla till vardagsrummet för vi har verkligen få tavlor där..
Jag har länge gått och längtat efter en vacker tavla av konstnären Susan Gudmundsson, hon gör sånna härliga olje och acryltavlor, ofta med hjärtmotiv. Dom är färgglada och jättefina tycker jag. Kolla in hennes tavlor här om ni vill. Så fina, läggs på önskelistan direkt..men det är ju ett tag kvar till min B-day men ändå.
Läckra eller hur? 
Har ni nå tips på vart man kan köpa andra härliga tavlor?

3 kommentarer:

  1. Hej, den översta med hjärtat kan du lätt göra själv :-)

    SvaraRadera
  2. Fast ibland är det förstår roligare att köpa av någon annan, det tycker i alla fall jag. Men det beror förstår på priset :-)

    SvaraRadera
  3. Det kan man säkert..men det skulle inte bli lika fint om jag gjorde det :-)
    Ja, jag vet inte hur dyra dessa tavlor är, men jag gillar som iaf. Man kan ju drömma lite..
    kram

    SvaraRadera