onsdag 12 januari 2011

Insnöade?

Igår va jag en liten sväng runt i affärer, sakta men säkert tar jag mig framåt. Man får va glad över det lilla man är rörlig. Jag fyndade lite kläder till lillfia, en söt röd bolero och ett par fodrade marinblåa byxor, jättesöta!
Får se om hon ska få det i present nästa vecka eller om jag råkar ge det innan..
Måste börja fundera på vad jag ska försöka baka till kalaset, muffins? chokladbollar? Det som känns lite jobbigt är att lilla damen har börjat säga att hon vill ha en Hello Kitty tårta..Hur gör man en sån liksom?!
Idag har det varit ett riktigt snöoväder ute! Jag tog mig ut på vägarna för att komma till min sjukgymnast och fick då åka förbi en stor buss som halkat ner i diket. Uj uj.. Man kan bara hoppas på att dom flesta tänker på att man måste köra försiktigt när det är sånt här väglag..
Sköt om er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar