torsdag 13 januari 2011

Mysdag!

Idag har jag fått besök av goa Katta med barn som kom och mös med mig! Vi pratade, åt lite rester av kyckling och risotton och bara va, helt underbart! Jag kan behöva träna på det.. Katta byggde en stor tågbana, så när mina två små kom hem från dagis, blev dom överlyckliga och chockade..Vem hade byggt den liksom?
Sen satte jag i nya batterier i flera av loken, så helt plötsligt hade vi tre självgående tåg med vagnar, som åkte runt i vardagsrummet, barnen va så glada! Så vi har lekt med tågen hela eftermiddagen.
På tal om leksaker så surfade jag lite på Boink, jättemysig leksaksaffär förresten, om ni har vägarna förbi Bromma. Lillfia fyller ju nästa vecka och jag letar lite presenttips..
Hon gillar att laga mat på sin spis i köket. Så dessa söta träfrukter, skulle hon gilla att skära och bjuda på, jättefina!
Sen såg jag dessa trämöss, ursöta! Dom skulle hon gilla att leka med, klä av och klä på deras små kläder..hihi!
Go kväll på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar