söndag 2 januari 2011

Hur länge till?

 Idag gjorde jag ett försök att lämna boet, det gick inge bra. Vi åkte på en liten utflykt till affären. I bilen låg jag på sidan för att ha så lite smärta som möjligt. Jag stånkade och stönade i alla långa minutrarna som färden tog, Det tog mig tre minuter att ångra att jag överhuvudtaget satt mig i bilen..
Sen hade jag ont hela tiden i affären och hela vägen hem igen. Ja, det är bara att inse att jag är långt ifrån bra i ryggen. Jag kan gå sakta och jag kan ligga..Men inte sitta. Undrar hur lång tid detta ska ta? Undrar hur mycket medicin man kan äta utan att magen pajar? 
Ibland blir det tråkiga inlägg i min blogg..sorry, men så ser mitt liv ut, det går upp och ner.
 Ikväll behöver jag verkligen se på en film. Vila från mitt eget liv. Leva mig in i någon annans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar