måndag 3 januari 2011

Solen var är du?

  Nog för att jag gillar vintern, skidåkning och det vita men just nu saknar jag solljuset mer än någonsin. Jag lapar i mig det som en kisse när det väl kommer, inte ofta dyker det upp men det blir som en vitaminkick varje gång. Jag behöver verkligen solljus för att må bra.
Och tröttheten är stor just nu, det är nog den eländiga ryggen i kombo med starka mediciner som gör mig lite nere just nu. Jag ska försöka bättra mig.

Idag har jag med stor möda tagit mig till en läkare, jag fick lite nya mediciner och hoppas nu att dom kan hjälpa mig. Mannen har idag börjat sitt nya arbete och det ska bli spännande att höra ikväll, hur det har gott för honom. Oj va klockan går nu ska jag gå till dagis och hämta mina två sötisar, det blir en promenad (kan ju inte lyfta E i bilen, ännu mindre åka bil..) Men sakta men säkert ska jag nog komma fram.
Sköt om er!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar