torsdag 27 januari 2011

Hit & dit dag

Vilken dag! Kaaboom så slog kylan till igen...burr..Måste nog medge att det va lite tungt att se -14 på termometern imorse.. Men solen har ju lyst på oss och det är så vackert när snön gnistrar och det blir sådär frostigt och fint!
Så himla härligt, men det är klart att man ändå kan önska sig lite värme..
Idag har jag har varit och myst med min farmor & farfar, jag blev dessutom bjuden på frukost där. Bra start på dagen! Jag va nämligen uppe med tuppen idag förstår ni. Skulle till lasarettet för en ny magnetröntgen av ryggen. Inte det roligaste man kan göra, rätt klaustrofobi framkallande.. 
Men nu är det över och det är bara att hålla tummarna för mig nu..
Dagen har verkligen varit fullproppad med besök hit & dit. Lillfia har varit på 3 årskontroll och det gick alldeles utmärkt! Hon pratar ju lika mycket som sin mor, så det va inga problem..hihi!
Sen har hon även hunnit med sitt första tandläkarbesök och där gapade hon stort och visade stolt upp alla dom 20 små tänderna. Storebror hade också tandläkartid och det flöt på otroligt smidigt, han va så duktig så! Det hela slutade med att dom glatt skuttade därifrån med tatueringar och små gummidjur..
Man får va glad så länge dom gillar att gå till tandläkaren och bara hoppas att det håller i sig!
Så har det hänt massa annat idag också, så huvudet går på högvarv..
..men nu måste jag lägga mig i soffan och bara va. Vi lär ju höras igen!
Sköt om er vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar