tisdag 18 januari 2011

Mc heting

Januari är ju full av olika galor, har ni märkt det? Vi satt och kollade på idrottsgalan igår kväll, härligt att dom uppmärksammade Stenmark. Vilken legend! Men jag kan inte låta bli att lägga upp denna goding från en annan gala..
  Mr. Pitt från veckans Golden Globe Awards..OMG säger jag bara..Tänk han är snart 50 och han ser fortfarande riktigt bra ut! Jag fastnade för honom redan på 90-talet i filmerna som Höstlegender och En vampyrs bekännelse..
 
Minns ni?
Eller hetingen i Fightclub
Han har ju gjort många bra filmer genom åren Seven, Mr & Mrs. Smith, Babel, Oceans filmerna, Inglourious Basterds mfl.. Still going strong helt enkelt!
 Idag har barnen varit hemma med mig för E hostade så mycket inatt så jag trodde hon va riktigt dålig..Men på dagen har det varit bra, så det blir dagis igen imorgon. Så idag har vi spelat spel, lekt med moon sand och byggt lego. Nu ska vi läsa lite böcker i stora sängen! Härligt med mysdagar med dom små. Jag är så tacksam över min underbara familj.  
Sköt om er raringar!

2 kommentarer: