fredag 21 januari 2011

Treåringen!

Idag blev vår lillfia 3 år! 
och såhär glad blev hon av Hello kitty huset!
 Vi började dagen med att överraska henne med sång, frukost och paket i sängen! Hon blev riktigt förvånad när vi smög in, men slängde sig naturligtvis över paketen..hihi!
Kan inte riktigt förstå att det va tre år sen jag (och min man) låg på UAS och väntade på planerat kejsarsnitt..Jag minns hur spända vi va på att veta hur bebben skulle se ut och vilket kön osv. Sen hur underbart det va när jag fick henne på bröstet.  
Tänk vilken kärlek man har till sina barn!
Det är galet va fort dessa mysiga år har gått! Inte för att jag har blivit äldre? näh..tänkte väll det :-)
Idag har vi har lekt med Hello kitty huset, prinsessbåten (från Elias) och massa annat skojigt som hon fick i present. Sen fick jag hjälp av barnen när jag bakade kladdkakemuffins till morgondagens kalas. Jag har ju inte bakat lika mycket som vanligt eftersom jag just nu har en dålig rygg.. Och dom som varit på kalas här förut vet att jag alltid bakar mycket..Men nu har jag tom. köpt tårtbotten, för första gången i mitt liv faktiskt. Jag hoppas bara att tårtan blir god ändå. Men så är det ibland, bara att inse att jag inte kan just nu. Jag får kompensera på nästa kalas helt enkelt..Man kan inte vara på topp jämt. Märker ni hur jag håller på att övertala mig själv nu? jaja.. That´s life!
Imorgon blir det kalas för hela slanten, så nu ska jag vila ryggen vid tv´n.
Ha en mysig fredagskväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar