lördag 15 januari 2011

Första tulpanerna!

Idag fick jag en tulpanbukett av min underbara mamma! 
Jag älskar att ha färska blommor hemma och hade tänk köpa mig en bukett vita tulpaner i veckan eftersom mannen tydligen inte har hajat alla mina hintar..haha!
Men nu behövde jag inte det, perfa! 
Längtar tills de slår ut, dom ser ut att vara sånna där med frasiga blad, fint!
I eftermiddags fick vi lite mer besök, min svägerska och hennes dotter tillika våra barns kusin, kom förbi oss. Alltså samma donna som va med i Comviqreklamen, för er som hängt med.
Barnen lekte med lego och spelade spel, medans vi vuxna catcha upp på varandras liv, härligt! 
Vi mumsa på nybakade bullar till fikat och lite senare slängde jag ihop en god kycklinggryta med pasta till allihopa. 
Så ikväll va barnen va helt slut efter all lek och protesterade inte det minsta när det va dags för peehjay.. hur stavas det egentligen?!
Nu jag ska mysa med mannen i soffan, filmtajm, så todelooo
Ha en jättemysig lördagskväll i stugorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar