fredag 14 januari 2011

Såå gott!

Som jag har längtat efter denna goding!
 Lillfia och jag delade och nu är jag så mätt att jag inte vill se nån mer semla förrens nästa år..phu! Det blev massa bus när vi åt efterrätt, helt plötsligt va hela hennes ansiktet fullt med grädde..hihi!

Idag är det fredag och nu kan vi äntligen mysa hela helgen!
Jag har vilat i vanlig ordning, men även varit ute och gått lite i affärer idag. Behöver ju kolla på lite presenter till den blivande treåringen. Men det är svårt, det känns som om hon fick så mycket i jul.. Så det blir nog mer upplevelser i paketen och kläder..Fyndade lite på POP rean till henne! Gillar verkligen deras randiga plagg, klassiskt och fint!
En annan klassiker blev det till middag oxfilé, bea och pommes, så otroligt gott!
Nu blir det mera gos med barnen, sen på spåret! Vart är vi på väg?!
Ha en underbar fredag godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar