torsdag 6 januari 2011

Strosat i affärer

Igår va jag med vännen Katta till Kista och strosade i affärer. Helt underbart att komma ut bland folk! Jag låg i baksätet på hennes bil och väl framme gick vi sakta runt i lite affärer. Det visade sig fungera bra, såklart med massa mediciner.. men jag är så lycklig att det gick så pass bra.
Det är nämligen så att när man är van att fara hit o dit varje vecka, fixa och dona med en massa olika saker hela dagarna.. Så är det som tortyr för mig att vila och ligga på soffan i nästan tre veckor.. 
Det låter säkert hel löjligt, men att få komma ut igår va jättemysigt!
Jag fyndade lite muffinsformar till lillfias kalas om några veckor (oj va fort tiden går), sen en jättefin jeansklänning, som jag inte vet om jag ska behålla..vi får se.
 Jag har glömt att visa er en jättefin berlock som jag fått av min underbara vän Katta
Idag myser jag ordentligt med barnen, vi lägger pärlplattor och tittar på dom vackra snöflingorna som faller ner utanför fönstret.
K
R
A
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar