torsdag 4 juli 2013

Veckans nöjestips

Här kommer lite nöjestips från mig:
1. Missa inte True Blood startar nästa vecka- sista säsongen har jag förstått och jag hoppas den är precis lika bra som första..
2. Epic (för alla er med barn- mycket bra film!)
3. Sarah Dawn Finer, Maja Ivarsson och Carolina Gynning som sommarpratare i P1. Tre väldigt olika kvinnor men inspirerande på flera sätt. Jag har redan lyssnat-har du?
4. World War Z med Brad Pitt (premiär snart) Bara för den kostade 300 miljoner kronor att göra, vill jag faktiskt se om det är en väl spenderad budget. 300 miljoner kronor..galet ju!
5. Njut av solen! Och värmen.. Det kanske inte så mycket nöjes, men tänk på vintern och hur man saknar solen och värmen då..Så passa på att njuta ordentligt av den fina sommaren.. Ett riktigt sommarnöje!
Ikväll har jag gjort lite cupcakes tills sonens kalas nästa helg. Lillfia hjälpte till att göra rent skålen..hihi! Hon hade målat med vattenfärger på dagis idag o sen själv blivit kattmålad..! Godingen..!
Till middag lagade jag spagetti carbonara, men så vart jag så sugen på quesadillas..Så jag gjorde några sånna med..! Till fyllning blev det mortadella & ost, sen mozzarella & tomat..mums!
Nu blir det nog en film, är så trött o inget skoj på tv..
Sköt om er raringar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar