onsdag 3 juli 2013

Gilla

Dessa saker älskar de flesta i min omgivning - utom jag:
• Öl (något jag delar med många tjejer kanske, men jag gillar helt enkelt inte smaken. Nä.)
Bada i svenska sjöar (kallt, slemmiga alger, geggig botten, otäcka snokar i vattnet, mörkt)
Sill (har inte riktigt förstått sillen, men kan äta nån som är nerkletad i creamfreich el nått..)
Nubbe (Vill man dricka sprit finns det väl godare alkoholdryck att peta i sig?)
Åka i en sportbil nedcabbat (frisyren far åt h-e, det känns lite fånigt när folk glor och det är lite patetiskt över det här med svenskar som fäller ner suffletten så fort det blir sol, eftersom alla fattar att det är helt meningslöst att överhuvudtaget köpa cab, i ett land med Sveriges klimat..haha)

Ostron (kallt slemmigt, smakar ju liksom inte så mycket..?)
OK. Det var min lista. Har säkert glömt nåt. Nu er tur!
Vilka saker gillar inte ni som alla andra gillar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar