söndag 21 juli 2013

Tjejhelg i Göteborg, med Robbie

Jag & Lisa kom kom ner till Göteborg vid lunch igår, solen& värmen slogs emot oss..! Härligt! Vi strosade runt på stan, åt gott & shoppade..!
Vilken härlig sommarstad..!
Sen gick vi till lägenheten o böt om, sen ut på stan igen. Vi letade efter en bra restaurang.. Och det va väldigt mycket folk som gjorde detsamma..;) Men tillslut hittade vi en o åt mycket gott..! Sen gick vi till Ullevi där förbandsgrabben Olly Murs sjöng! Sen runt nio kom Robbie ner högt upp från scentaket i en sele..! Wow..! Vilken entré! Ska försöka lägga upp en film på det ;)
Konserten va galet bra! Även om jag tyckte den förra konserten -06 va bättre..Men det beror ju på att han har blivit lite mer sliten med åren..hihi!
Men kul hade han & vi..!  
Tack fina Lisa för en jätterolig helg..! (Snacka om äventyr..;)

Nu sitter jag på tåget till Grebbestad, där jag äntligen ska få träffa mina små hjärtan..! Längtar så enormt..! Sen ska vi njuta några dagar av skaldjur, solsken, stranden & krabbor..!
Ha en härlig dag vänner..!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar