tisdag 16 juli 2013

Tjejmyskväll

Idag åkte mina hjärtan till Åmål, åh..så tungt o ensamt.. Men de kommer få mysiga dagar vid stranden, så de kommer att ha det bra! Bara jag som får stå ut o jobba på några dagar till..
Idag gick ett kylskåp sönder på jobbet, så det blev en frän (farlig?) lukt på hela min våning, så efter några timmar åkte jag hem och arbetade. För lukten gick inte att vädra bort o att få dit nån som drog ut kyskåpet, verkade ta sin lilla tid..Men det gick bra iaf.
Sen kom fina vännen Lisa över på middag..! Jag lagade lax med cantadou & soltorkade tomater, mums! Jag hade även gjort ugnsgratinerade rödbetor med brieost..gotteligott! Vi mös med lite film & tjejsnack..!
Jag har glömt att visa er vilka fina örhängen & halsband som jag fick från min fina syster i födelsedagspresent..!
Jag blev jätteglad..girls love their pearls.!
Sköt om er raringar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar