söndag 7 juli 2013

Beachhäng med fina tjejer

Idag var det ännu varmare..underbart..!
Jag och barnen åkte till Ekilla badet och sen kom IHM tjejerna Anna & Maria dit, jättemysigt..! Maria hade sin fina son Alex med sig. Vi njöt av värmen, solen och massa tjejsnack..underbart! Mina barn va i vattnet konstant..! Vi tjejer satt på bryggan en sväng o doppade fötterna, men så är jag ju en badkruka också.. Men Anna badade iaf..!
Till lunch blev det picknick-knytis..! Jag hade med mig vattenmelon, surdegsbröd och kycklingsallad, sen åt vi Annas västerbottenpaj, Marias bigarråer & wienerbröd o massa annat gotteligott..! Jag hade bakat hallonmuffins med choklad i, som också smakade gott i värmen..! Det va riktigt härligt att träffa tjejerna igen, tänk va mycket gott, tjejsnack gör för själen..! Tack fina vänner!
Nu på kvällen har barnen åkt iväg till mormor & morfar, där de ska vara några dagar, då vi jobbar. Åh va jag kommer sakna dom..! Men dom kommer ju ha det toppen iaf..! Jag har hunnit med en powerwalk också, men det va tungt i värmen..Så nu är man så otroligt trött..
Ha en fin söndagskväll raringar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar