tisdag 2 juli 2013

Dagens craving

Jag har helt kärat ner mig i Lidr skor, de är italienska handgjorda skinnskor..och jag cravar nått enormt..VILL HA.... Jag har ju precis fyllt år, by the way..hihi!
De är så himla snygga o det är säkert helt underbara att gå i.. Kolla mer på deras hemsida. Jag måste helt klart köpa mig ett par när jag åker till Italien nästa gång iaf..
Halsen är lite bättre idag, men känns fortfarande, tröttheten är enorm... och har även haft yrsel..usch, man är verkligen inte på topp just nu. Vill bli frisk. Men det är ju lite mycket just nu, sen allt inför semestern, måste ta tag i den planeringen också..gaaaah...
Här är kvällens middag:
Lax i ugn med fetaost & soltorkade tomater..Så himla gott!
 Färsk lax
Soltorkade tomater
Fetaostpaket
Vitlöksklyftor
Grädde
Tillagning
1. Sätt ugnen på 200 grader.
2. Mosa fetaosten med en gaffel i en skål. Skär tomaterna i bitar och tillsätt dessa.
Blanda i vitlök och peppar.
3. Lägg laxen i en ugnsform med toppingen ovanpå. Häll över lite grädde, blir god sås. Gratinera 20 minuter. Servera med bulgur och sallad.
Så nu är vi mätta o belåtna..! Lillfia sitter o lyssnar på musik på paddan, just nu är Kiss favoriten..hon är riktigt förtjust i deras sminkade fejjor..haha!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar