fredag 19 juli 2013

Äntligen

Semester...!
Idag var det sista arbetsdagen på fyra veckor..känns riktigt härligt..!
Nu saknar jag bara mina små hjärtan nått enormt..Snart, snart vi ses igen..! Jag har packat cabinväskan full, vattnat blommorna o plockat undan lite stuff.. Så nu är jag redo att åka på semester..! Första resan blir imorgon bitti, då Lisa & jag tar tåget till Göteborg. Där ska vi gå på Robbie Williams konsert..! Ska bli jätteroligt, han är så ruskigt bra live..!
Sen på söndag, tar jag tåget till Tanum, där familjen väntar på mig o jag får äntligen gosa med mina hjärtan! 
Så ska vi spendera några dagar i Grebbestad, mysigaste sommarstaden på västkusten..!
Det ska bli väldigt härligt, hoppas solen & värmen håller i sig..!
Jag kommer säkert mobilblogga, så häng med..!
Hoppas ni har en fin sommar vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar