fredag 12 oktober 2012

Underbara barn mässan

Idag jobbade jag halvdag, sen for jag o goa grannen Lisa iväg på Underbara barnmässan..! Fina vännen hade handlat med sig den jättegoda chokladen jag bloggat om..såå vi åt gott bilgodis..! Sen va vi redo för att gå på mässan.. Åh, va jag gillar att shoppa barnkläder, speciellt me bra mässpriser! Det blev mycket Nova star, princessklännigar, Name it kläder, Me&I kläder, leksaker, julklappar osv..Så kul!
Sprang på fina Hanna med söta Vida..!
(sorry..lite konstigt ljus från alla lampor..)
Sen träffa jag även Niinis som verkar vara en jättehärlig tjej! Åh, vi har båda en stark passion för bakning..! Ni följer väll Niinis i hela sverige bakar..!?
Lite suddigt, men bloggfamiljen bruttorna är för härliga!
Nu ska jag slappa i soffan..eller däcka..är så otroligt trött...!
Ha en fin helg vänner

2 kommentarer:

  1. Kul att träffa dig i fredags! Hoppas det går bra för dig i hela sverige bakar!! Kram

    SvaraRadera