tisdag 9 oktober 2012

31 saker om mig

Hittade en lite rolig lista, tänkte att det är lite roligt med sånt….och det var det ju.
1. Var är din mobiltelefon? Brevid mig i soffan.
2. Var är din andra hälft? Borstar tänderna på toan.
3. Ditt hår? Är mellanblond med lite ljusare slingor i.
4. Ditt humör? Just nu lite mellanläge. Känner mig stressad och lite hängig, förkylning på g..?
5. Din dagsplan? Imorgon: Jobba, hämta barn, träna core, sätta upp tavlor, fixa hemma och sen stupa i säng skulle jag tro..
6. Det bästa du vet? En lördagmorgon med favvo frukosten uppdukad och alla i familjen samlade, bara jag och älsklingen på romantisk restaurang, en kväll med tjejkompisarna och vin, en morgon i sängen med barnen tätt intill, på bryggan på ön o titta på solnedgången... Listan kan göras lång.
7. Din dröm i natt? Vill nog inte berätta..läskig..
8. Ditt livsmål? Att leva utan oro och vara en bra och förstående mamma och fru.
9. Rummet du är i? tvrummet
10. Din hobby? Jag har alltid för mycket att göra. Men bakning & shopping en väll en hobby.
11. Din skräck? Att det ska hända någon jag älskar något! Främst barnen! Det är min absolut största skräck.
12. Var vill du vara om sex år? Ha hittat ett lugn där jag oroar mig mindre. Att älskling och jag har det fortsatt bra som vi har det. Skulle också vilja ha nått mitt mål rent karriärmässigt o att barnen trivs i skolan. Jag vill också att resten av familjen, föräldrar osv. finns o mår bra såklart.
13. Vart var du igår kväll? På gymnastik med lillfia, sen hemma.
14. Vad är du inte? ett spontan person.. även om jag ibland önskar det..!
15. En sak du önskar dig? Förutom ett långt friskt liv för alla nära och kära (även mig) så önskar jag att det snart blir november o dags för resa!
16. Var växte du upp? på landet (Gärsta) mellan Enköping & Västerås.
17. Det senaste du gjorde? Gjorde en tavla till köket.
18. Dina kläder? svart manchester kjol & lila top.
19. Din tv? en 42 tums platt TV
20. Ditt/dina husdjur? dammråttor..? :-)
21. Din dator? en laptop, HP
22. Din bästa ägodel? Jag äger inte barnen.. Näej, det här var en svår fråga. Man gillar ju allt man äger annars har man det ju inte liksom..Men iphonen ligger bra till.
23. Saknar någon? Min farfar som gick bort i våras..
24. Din bil? Volvo V70 combi
25. Något du inte har på dig? guld kläder..
26. Favoritaffär? Ikea, Eikkala, Drömhuset, VeroModa, Åhlens, Gina Tricot…m.m, man gillar ju alla affärer.
27. Din sommar? Skitväder, skärgården, underbara Italien & västkusten..!
28. Älskar någon? Ja, många!
29. Favoritfärg? Svart & brunt på kläder, svart & vitt på inredning, brunt på ögonskugga.
30. När skrattade du senast? Jag skrattar nog dagligen..!
31. När grät du senast? När jag kollade på filmen "Älska mig,igen" ..medan mannen sov brevid..hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar