måndag 22 oktober 2012

Man vill ju va snygg i köket

Idag har jag varit i Heby..en liten by in the middle of nowhere.. Det va en riktigt intressant Uppsam dag, med bra föreläsningar, men maten va bedrövlig,..Ja ja så kan det väll va. Nu byter vi ämne, jag är i stort behov av ett eget förkläde, då jag alltid snor min mans när jag lagar mat..
Hur snygga är inte dessa?!
Finns att köpa här. Eller varför inte denna snygga..?

Leila hon kan hon.. Finns här.
Åh...vill haaaa..! Så sött ju! Klicka hem här.

Men denna passar ju mig bäst..haha! Finns här.
När jag kom tillbaka efter en heldags föreläsningar sittandes på obekväma stolar..kände jag bara lusten att röra på mig! Så då gick jag till gymmet på jobbet o powerwalka på bandet, så härligt! Sen blev det även en hel del styrka på maskinerna..skönt. Kom sen hem till färdiglagad middag, hur lyxigt som helst..Tack älskling! 
Men nu är jag totalt slut..
Hoppas ni har haft en fin start på veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar