torsdag 4 oktober 2012

Stora discotjejen

Det är fullt upp hela dagarna, så jag hinner inte ens med att blogga..gaaah! Men hoppas det lugnar ner sig snart.. Både på jobbet o med vardagspusslet.
Fika vid värmen på Biskop Arnö
Igår var det introduktionsdag på mitt nya jobb, fick massa bra info, sen blev det en guidad tur ut på bygden! Vi åkte bla. till Biskop Arnö o trots att det regnade, så var det himla vackert där! Jag får nog ta o åka dit nån mer gång framöver! Tror dom har julmarknader där också?
 
Strike a pose
Ikväll har lillfia varit på disco på dagis! Hon valde klänning o la ner finskorna i partyväskan..Sötnosen! ..hihi! Hela veckan har hon pratat om att jag måste vara kvar på dagis med henne under discot..När vi kom dit, sa hon också att jag skulle vara kvar o vänta på henne..Men sen kom en fröken o sa nått i stil med "att det ska bli ett hemligt disco som inte mammor o pappor får vara med på" Då gick det plötsligt bra o jag fick gå hem o vänta..hihi! Min stora tjej..! Så då blev det lite skvaller & teé hos grannen, innan det va dags att gå o hämta barnen igen!
Ett tokkort måste ju också tas..!
K r a m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar