lördag 27 oktober 2012

20 saker om mig

Var träffade Du din man/kille/sambo?
På en kräftskiva med jobbet. som slutade med att vi delade taxi hem till mig. Året var 1999, galet länge sen!
Minns du din/dina musiklärares namn?
I lågstadiet var det Svante, tror jag.. På högstadiet & gymnasiet minns jag faktiskt inte..(Hängde nog mer med musikkillarna än lärarna..haha!)
Hur bra är din syn?
Den är bra, har laseropererat ögonen, för nästan tio år sen..
Har du varit på ett party?
Ja många!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej fy! är rädd för hajar! ..men gärna med delfiner, dom verkar snälla!
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Först skulle jag skratta, sen skulle jag säga att du var snurrig för jag har ingen bror.
Har du varit utomlands?
Ja, jag lite överrallt tex. Norge, Danmark, Finland, Italien, England, Gran Canaria, Spanien, Mallorca, Usa, Canada, Malaysia, Singapore, Tyskland, Österrike, Schweiz..Sen har jag bott i Tyskland, Usa & Italien!
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Mitt eget, åh det var underbart! Vill göra om det!
Var är dina syskon just nu?
Min syster är hemma kanske..ska ringa henne nu
Vad var den senaste drömmen du minns?
Jag minnas sällan mina drömmar..
Vilken tid gick du upp i morse?
8.35 jätteskönt!
Vad ska du göra i helgen?
Igår fredag va härliga grannen Lisa & hennes barn över och åt middag med oss, jättemysigt! Barnen lekte så bra! Idag har vi myst hemma, så ska vi snart på 2 årskalas hos vänner! Imorgon söndag blir det fotbollsträning och Halloweenfest-så kul!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Va?!?! bakar ni pepparkakor!?? hahaha! Mysigt!! kram"
När va du riktigt sjuk senast?
Minns knappt, men det var nog mitt diskbråck 2010..
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Det va nog Hannah Graaf & Niiinis på Underbarabarnmässan
Vad finns i din bakficka?
Inget, har inga bakfickor idag.
Har du färglinser?
Har inga linser 
Vad är det första du gör på morgonen?
Usch, men måste nog erkänna.. kollar mobilen.
Vilket humör känner du dig på idag?
Bra, solen skiner ju!
Vad ska du göra efter det här?
Åka på 2 årskalas i en gympahall
Ha en underbar lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar