fredag 18 maj 2012

Nyhandlat & lycklig cykeltjej

Gillar min nya matta i uterummet!
Ska försöka göra det lite mysigare där, så man kan mysa långt in på nätterna!
Känns som om jag är en dag efter hela tiden, men så blir det kanske när man är långledig.. Igår va jag med barnen i barkarby o gjorde lite ärenden. Skönt att få saker fixade, alltid är det nått man behöver ha tag på, byta el så.. Barnen va riktigt duktiga o dom fick bestämma lunch, så det blev mackedonkan..Men vi va inte ensamma om att shoppa igår..phu!
Så vi åkte hem o cyklade i solen ist! Lillfia har använt sin balanscykel länge nu så jag tänkte att vi kan ju prova den "riktiga" cykeln. Hon satte sig upp helt överlycklig o bara efter två försök sa hon -mamma släpp mig nu! Så himla duktig o envis! Hon startade till o med helt själv o hon är ju bara 4 år! Jag vet jag skryter lite nu, men jag är så imponerad! Förökte lägga upp en video på henne, men vet inte om ni ser den? Men jag är verkligen superglad att vi har använt balanscykel till henne, så slipper man krångla med stödhjul o sånt.
Nu ska jag packa lite, äntligen dags att byta miljö ett par dagar!
Ha en fin helg vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar