onsdag 9 maj 2012

Dagens vill ha

Så otroligt fint brickbord!
Kommer från Tine K Home och skulle mer än gärna få flytta in hos oss..!
Va en sväng till Kista C igår och strosa runt, hittade massa måste-ha-till-barnen-som-växer-så-fort-grejer.. Men jag ville ju hitta nått fint till mig..nähä..ingenting..! Jag va så besviken när jag kom hem sent på kvällen..jaja, bättre lycka nästa gång!? Men en sak som slog mig igårkväll: vart köper man fina bikinin där brösten får plats?! Provade en hel del igår o det är för jefla svårt att hitta en som sitter fint...!? Snälla ge mig tips! Problemet för mig är att jag inte kan gå på "stor avdelningen" pga att omkretsen där blir för stor.. och jag kan inte gå på "vanliga avdelningarna" pga. att kupan oftast är för liten..suck! Jobbigt o jag vet det är ett i-landsproblem..men jag är i akut behov av en ny bh & ny bikini..
Såja, nu tänker vi happy thoughts..hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar