onsdag 1 februari 2012

It's a badass animal

Nu är vi redan mitt i veckan..vi har fullt upp hemma med ommöblering, för köket kommer ju snart.. Det har jag kanske inte berättat? men vi ska riva en vägg o sätta in ett nytt kök! Eller vi o vi..näh byggfirman bygger o vi betalar..phu.. Det är så får man göra om man har tummen mitt i handen..Nåja, jag är överlycklig att jag snart ska få ett fint vitt kök iaf.
Nu tvära kast o över till nått galet, fick en länk om ett helt galet djur..Så jag måste ju dela med mig. The Honey Badger är nog det absolut hårdaste djuret som finns..! och tänk va härligt när naturkommentatorerna är såhär underhållande..! Kolla här.
Badass Honey Badger 
Igår var jag på PW med min fina granne. Kallt med ändå skönt att få luft!
Dom senaste veckorna har jag o mina närmsta verkligen fått veta att livet ibland inte blir som man tänkt sig.. Allt kan vändas upp och ner på en kort stund.. Snälla ni kom ihåg att krama barnen o era nära kära, lite extra ibland. Vi behöver stanna upp o känna efter. Ville bara påminna er vänner!
Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar