lördag 18 februari 2012

Det händer grejer

Så här fint blir det när väggen är borta!
Byggkillarna har jobbat på och väggen är nu öppnad, gipsskivor är uppsatta och annat sånt braigt.. Ja ni hör ju jag vet knappt vad dom gör, så det är tur att vi har dom! ...hihi! Åh, va jag längtar efter mitt nya kök, nya integrerade diskmaskin, nya fina bakugn..osv..!
Igår blev det sent i säng för jag fastnade framför en dansfilm som jag inte hade sett, med den här läckerbiten..
Ja ni förstår ju..hihi! Så jag fick sova runt fyra timmar, innan lillfia kom och väckte mig..phu! Inte så smart av mig..Nåja. Sen var det bara att gå upp och palla sig iväg på sonens fotbollsträning. Det är ju så roligt att se dom duktiga grabbarna!
Näh, nu ska jag snabba på att göra varm choklad och ta fram längdskidorna, för snart börjar Barnens Vasalopp och J vill åka!
Ha en fin lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar