onsdag 15 februari 2012

Så typiskt

Jaha..det här är resterna av vad jag kunnat få i mig idag..
Jag blev nämligen jättedålig strax efter att vi kom hem från restaurangen igår..supertrist. Jag gissar på att det är matförgiftning..Urrrk..! Så det blev inte många timmars sömn inatt.. Så idag har jag o lillfia (som inte heller är helt ok..) bara tagit det lungt, kollat film och myst. Jag hoppas verkligen jag mår bättre imorgon..
Näh hörrni, nu börjar mästerkocken, spännande! Vår lilla "kändis" från byn, Josephine är fortfarande kvar, kul! Jag gillar ju Urban, så härlig söderkis som är ruskigt kunnig! Ha kul, nu är dom hos Menigo, dom jobbar ju jag med..hihi!
Så nu ska jag dregla över maten på tv..o hoppas att jag får i mig mer att äta imorgon..
Boun appetito

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar