torsdag 2 februari 2012

Fint i färg

Fina färgglada burkar som man blir på bra humör av!
Jag vet inte om ni har märkt det, men jag har i alla fall sett att det har blivit liiite ljusare ute. Jag blir lycklig av varje minut som gör dagen längre. Sen gör ju snön att det blir ljusare också, härligt! Idag vaknade jag till minus 13 grader..vilket va väldigt kallt. Då är jag glad att jag har bilen i garaget och motorvärmare..
Innan lunch va jag på vattengympa...himla skönt! Jo jag vet pensionärsvarning på det..haha! Men det är ändå himla skönt att kliva ner i nästan 40 graders vatten. Sen så känner man ju knappt att man svettas o får ändå träningsvärk dagen efter..hihi! Väldigt bra att kunna gå via jobbet också.
Sen gick jag gick förbi lite färgglada formar till köket, man blir ju glad av små färgklickar! Så i mitt nya kök ska jag försöka bli bättre på att ta in nått stort rött serveringsfat el. liknande... Kolla dessa fina i keramik
 
 Pajfat, serveringsbricka eller en fin vas? 
 
Så mycket fint!
Helgen närmar sig och vi ska ha en riktig vuxendejt på lördag! Tillsammans med min syster o hennes man ska vi strosa på stan, äta på restaurang och sen gå på Robert Gustavssons show..japp, jag längtar!
Stora vinter kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar