fredag 17 februari 2012

Direkt upp på topplistan

Ibland ser min lunch ut såhär!
En helt utmärkt lchf tallrik, parmaskinka och brieost..kan det bli godare? Näh, det är fredag helt enkelt. Men idag har jag hittat en helt makalöst god ost, Délice de Bourgogne.. Den rankas direkt topp-2-3 som bästa osten jag någonsin upplevt, i klass med tallegio! Oh sweet lord va god denna va! Smaken är mild och helt underbart krämig, den måste helt enkelt upplevas!
Idag blir det säkert mera gott på myskvällen med mina små hjärtan, för mannen är på travresa, men vi klarar oss fin fint. Så jag gissar på att det blir en sväng förbi godisbutiken efter skol/dagis hämtning... Sen har jag även hört vissa önskningar om att se Mästerkatten på bio, så vi får väll se vad helgen bjuder på!
Solen är iaf framme idag, helt underbart, hoppas den håller i sig hela helgen!
Hoppas ni får en riktigt härlig helg vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar