söndag 19 januari 2014

Snö & 6 årskalas

Igår va jag & barnen ute o åkte pulka..! Det va roligt o snabbt gick det..;) Lillfia gjorde även några snöänglar..! Jag har nu smått börjat vänja mig vid alla minusgrader.. Så nu är jag sugen på att åka skidor! Får se om det blir av nästa helg. För denna har vi haft fullt upp.. 
Igårkväll va jag på en jättemysig tjejmiddag hos fina vännen Katta..! Det bjöds på god fiskgryta, bärpaj & det blev snack o vin till sent.. Härligt med goa vänner..!
Idag har vi firat våran härliga prinsessa..!

Kan inte förstå att hon snart fyller sex år..? Åren går alldeles för fort, jag önskar man kunde stanna tiden lite.. Så jag hinner med att njuta ännu mer, av mina underbara hjärtan! Hon önskade sig en Barbietårta så det bakade vi..! Hon skulle bara ha jordgubbar, grädde & krossade vit choklad i tårtan, så det blev det. (Ja hon är en bestämd tjej..)  Hon fick flera fina presenter, bl.a. en röd bil som man kör med nått slags rött laserljus.. Hur skoj som helst..! Hon va så nöjd ..o trött när det va dags att sova.. Min fina tjej! Det va ett mysigt släktkalas..! Men nu är jag också helt slut.. 
Kram & gonatt


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar