söndag 5 januari 2014

Korvgrillning & goda vänner


Det tråkiga gråa regniga vädret verkar fortsätta.. Så jobbigt, men man får försöka hitta på roligheter ändå!
Igår följde vi med våra goda vänner Katta & Daniel, till ett mysigt grillställe vid Lejondals slott. Det låg precis vid vattnet, så fint! Barnen spelade lite fotboll o så grillade vi korv med bröd..! Sen grillade vi även på bullarna jag hade med mig..;) Det va himla mysigt, trots vädret..! 
Idag har vi hälsat på mina föräldrar och min goa farmor, härligt! Vi blev bjudna på fika, sen blev det massa sport & snack..! När vi kom hem städade vi bort julen & barnen krossade sönder pepparkakshuset..! Lika roligt varje gång..;) Sötnosarna!
En härlig dag med mina små hjärtan..!
God natt fina du


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar