måndag 27 januari 2014

Simhallskalas & äntligen längdskidor!

I helgen hade vi simhallskalas för vår 6 åring, tillsammans med hennes bästis Molly..! Det va fullt ös, massa söta badungar & fikamys..! Lillfia hade bestämt att brorsan & pappa skulle vara lekledare i vattnet, så dom va hajar o annat roligt..! Jag o Mollys mamma fixade med fikat. Lillfia va helt slut..o väldigt nöjd efteråt, så roligt! Söta tjejen
I helgen har vi även premiäråkt längdskidor..! Äntligen! Det va bra skidspår, även om det inte kommit så mycket snö..( men de hade preparerat med konstsnö). Det va så galet kul att åka skidor..! Sonen har fått nya skidor i julklapp så han åkte jättebra! Vi grillade korv o åt, men sen blev vi lite frusna o åkte hem till värmen. 
Idag har jag åkt längdskidor efter jobbet, det blev 4,5 km o jag är helt slut..;) Skulle verkligen behöva hjälp med att valla skidorna..uppförsbackarna gick inge vidare, Phu!.. Nåja, ska väll försöka lösa det. 
På jobbet är det full fart, massa utbildningar är på gång under våren. Några ska även jag själv hålla i, kul..! Så vi kommer ha mycket att göra, men det kommer nog bli roligt..!
Kram


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar