tisdag 7 januari 2014

Mys med mina hjärtan

Igår va jag & barnen på cosmonova, vi såg Universums hemligheter! Den va bra, häftigt att se månen o stjärnor så nära liksom.. Barnen va spända innan, men tyckte det va rätt spännande! För det är ju stor skillnad från att gå på bio.. ;)
Idag har jag o barnen fortsatt att varit lediga o jag är förresten ledig resten av veckan.. Så underbart..! Har bara myst, bakat o spelat spel, så roligt! 
För imorgon åker nämligen jag & mamma på en weekend till Las Meloneras..! (Gran canaria) Ska bli så härligt att få se solen & bada lite..!
Men jag kommer sakna mina underbara små..
Vi tar nästa resa tillsammans godingar..!
Men just nu behöver jag ladda mina batterier för att må bättre..
Kram fina vän


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar