fredag 28 juni 2013

Medicin till mig tack

Jag sov jättedåligt inatt, kunde knappt andas, så jag vakna varje timme typ..Så imorse ringde jag vårdcentralen..o fick en tid på eftermiddagen. Jag fick i mig ca 1 dl fil på hela dagen, för det gör så ont. Så jag halvsov i soffan hela dagen, feber, ont o allmänt borta..usch.. Doktorn va riktigt orolig, jag fick ta blod o halsprov och mina värden visade inget bra. Stor infektion i halsen, kraftig halsflöss..Hon sa att jag förmodligen hade fått åka in till akuten på ackis, om jag inte kommit in. Det va verkligen illa alltså,..oj!..Så det blev penicillin i tio dagar o nån kortisonpreparat som snabbt skulle få ner min svullna hals, så jag inte fick andningproblem.. Så nu är jag glad att jag fått medicin o hoppas verkligen att den börjar verka fort..Vill kunna äta utan smärta..
Nu blir det lugn o ro i soffan..ovanligt..?
Hoppas ni får en fin helg vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar