söndag 30 juni 2013

Biomys med fina dottern

Söndagen började väldigt lugn o skön..mysfrukost o massa gos med barnen..! Sen åkte vi till mannens jobb, handlade lite o lämnade av sonen hos honom. Grabbarna skulle gå på Djurgårdens sista stadionmatch, så de va riktigt laddade! Lika fotbollstokiga båda två..hihi! 
Jag o lillfia åkte till kista C o gick på bio, vi såg EPIC skogens hemliga rike..! Den va riktigt mysig o vi gillade den båda två! Sen fick hon välja restaurang, då blev det Mcdonkan.. Hon avslutade med en Mc Flurry Marabou..Den fick tummen upp! 
Efter matchen hade sonen tydligen "high fivat" med hela DIF & fått autograf av Jawo! Den spelaren som gjorde första målet ikväll, DIF vann med 2-0, himla roligt! Det va en otroligt stolt och lycklig son, som kom hem ikväll..! Så roligt! 
Jag o Lillfia hade en jättemysig eftermiddag, skönt att ta det lugnt på bio. Jag känner mig bättre i halsen men rösten behöver vila mer..Men jag ska prova jobba imorgon iaf.
Imorgon är det tydligen min födelsedag..tänk va dagarna går.. :-)
Sov gott raringar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar