fredag 14 juni 2013

Jobb & shopping

Idag har jag jobbat hemifrån för skolan & dagis hade planeringsdag. Det gick jättebra, fick massor gjort, förmodligen för det va lite lugn o ro. Barnen lekte så bra med varandra, byggde tågbana, cyklade, spelade fotboll o annat skoj.
När jag jobbat klart åkte vi till Barkarby o handlade presenter till helgens kalas, barnen har varsitt kalas att gå på.. Shoppade lite barnkläder inför sommaren, sen köpte jag dessa ursöta jeans till lillfia..älskar stjärnor..!
Så fina..!
Ikväll hade jag velat stå på grönan o stuffat till Petter..! Men jag blev inte så sugen när det börja regna..Så ist blir det lite mer Sons of Anarchy..så fast att jag drömmer om Jax..hihi! Men det blir mer party imorgonkväll, då jag ska på 30 års fest..kul!
Ha en fin helg vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar