söndag 16 juni 2013

Kalaslördag & myssöndag

Igårkväll va jag hos min fd granne Lisa på hennes 30 årsfest..! (ja, hon är bara barnet..hihi!) Hon hade gjort en jättegod buffé med massa gott att dricka till..! Till efterrätt pannacotta, mjölkchokladmousse o annat smarrigt..! Oj va vi åt o drack..! Det va en jättefin solig kväll så vi njöt av vädret på hennes nybyggda altan. Det blev mycket snack, mycket skratt & massa gott!
 
Skål för fina Lisa..!
Jag kom hem sent o sov sen dåligt..så tråkigt. Så idag har jag varit mycket trött.. Barnen har lekt med kompisar, varit på kalas o sånt. Sen följde Lisa o hennes barn med oss hem o åt ugnspannkaka, medan vi smaska på pizza, en jättemysig kväll..! Härligt med spontana dejter.
Men nu är jag superseg o ska kolla lite serier på datorn..
Gokväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar