måndag 24 juni 2013

Cykeltur & Fotboll

Vilken jobbig natt..varmt, stor måne o jag sov dåligt..Så idag har jag gått runt med en ständig huvudvärk..usch inge vidare.. Så när jag kom hem från jobbet åkte jag o lillfia på en cykeltur så jag fick rensa hjärnan lite o få lite frisk luft..! Hade hoppats på att huvudvärken skulle släppa men icke det.. Vi åkte ner till sonens fotbollsavslutning, där föräldrarna spelade fotbollsbrännboll mot kidsen..yeeaahaaa..
Sonen vid kvällens middag: -Men ni föräldrar kommer ju inte spela ert bästa?
Jag & mannen: -Vadå, det kommer vi ju..
Sonen: -Men ni borde ju låta oss vinna?
Jag & mannen: -Det kan du glömma..! Moaaahahaha...!
Sonen har länge gått o längtat efter ett par basketkängor..Så hittade vi ett par på H&M, men dom va tyvärr för små.. Så sonen hade nämnt det för morfar förra veckan o såklart hade dom två åkt till Intersport..Där hittade dom skorna o inte vilka som helst, utan ett par converse..! tokarna! Så nu har han haft på sig dom, typ varje dag sen dess..o han är världens lyckligaste..! Tack snälla morfar
Ha en fin vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar