söndag 26 oktober 2014

Show & festkväll




Förra veckan va jag & Anna på Alex & Sigges show " Meningen med livet". Den va himla rolig, dom är kvicka dom två männen! Snygg är han också, Sigge alltså! ;) Innan showen åt vi goda tapas på Barcelona! Innan det hade jag varit på två e-handelsdagar i Globen, otroligt bra o lärorika dagar, men jag va lite mör efter det så att säga...
Jag har gjort ett halsband till mig själv, hellyeah! Silver halsband och jag är jätteglad för det!

Så det hade jag på mig igårkväll, tillsammans med silver topp och nya jeans! Det va nämligen kommunfest på Aronsborg! Vi va typ 500 pers, vi fick god mat & så uppträdde Suits & Ties, två galna sångare! Sen dansade vi en hel del..! Roligt!
Förfest hos Carin på ekonomiavdelningen, mysigt!
Snart är det halloween, Lillfia va på sitt första halloween disco på skolan, så jag fick sminka henne. Hon va så bestämd att hon skulle ha spindelnät & en spindel med "rött kors för dom är giftiga"...så roligt o jag gjorde mitt bästa.. ;)  

Min läskiga häxa...!
Barnen har höstlov, så skönt för dom! De är på silja serenad båten just nu med sin pappa, farmor & farfar m.fl. De ska åka på kryssning till Helsingfors. Så de kommer hem igen på tisdag, är med morfar på onsdag och på torsdag åker vi till Kolmården! Jag har tagit ledigt torsdag o fredag. Så det blir en härlig lov vecka för dom!
Nu måste jag fixa mig, snart dags för buggkväll..! Är lite seg idag bara.. ;)
Ha en fin kväll vännen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar