söndag 19 oktober 2014

Häringe slott o annat mysigt

Veckorna flyger iväg, har så mycket på jobbet..så det är fullt upp hela dagarna..Phu..Förra veckan hade vi NOFI konferens på Häringe slott..! Vilket ställe, så fint och väldigt god mat..!
Det va en spännande konferens, ett föredrag var med en jurist som det va riktigt fart på, så ingen risk att man slappna av då ;). Hel bra! 
Fint på häringe slott, även på kvällen!
Höstkort på mina älsklingar!

Mysigt med löööööv..!
I helgen va vi på fyra årskalas hos fina vännerna Katta & Daniel. Blev bjudna på gofika & tårta, så himla mysigt! Vi stannade kvar o köpte indisk mat tillsammans, det va jättegott! En härlig lördag med fina vänner!

Vi har också hunnit en sväng till mina föräldrar o där bakade barnen äppelmuffins! Härlig dag!

Mys med mormor & morfar...! 
Nu är en ny vecka igång o med full fart.. Imorgon ska jag på projektledarträff med e-handel, i två dagar i Stockholm. Det ska bli jätteroligt! Många e-handelskollegor från andra kommuner kommer vara där, så det är bra! Dessvärre har jag fått ont i halsen ikväll..vill verkligen inte bli sjuk nu..! Så jag har druckit te med honung o tagit alvedon..försöker "mota Olle i grind.." Så hoppas det känns bättre imorgon..
Kram













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar