söndag 12 oktober 2014

Vänner, spumante & gofika

I fredags kom mina härliga IHM tjejer på middag! Jag hade bakat baguetter, gjort kyckling creambonjour paj & toblerone kladdkaka..! De hade med sig vin o massa annat smarrigt! Så himla härligt med tjejsnack o skratt till långt in på natten..! Är så glad & tacksam över mina fina vänner.
I lördags hälsade jag på min gamla fina vän Tessan, de har byggt ett nytt hus. Otroligt coolt, men såklart mycket jobb.. Härligt att catcha up med henne med. 
Idag har jag o barnen hälsat på hos vännerna som de lekte så mycket med på Sardinien. Så roligt att de vill träffas, de klickade så bra med varandra!
De bodde i en tokstor lägenhet på Kunsgsholmen, jättefint! Vi bjöds på gott hembakat & barnen lekte så bra. En Jättemysig eftermiddag! Sen blev det buggkväll för mig, det är så roligt! Kom hem helt slut, men då försöker jag varva ner med lite SOA & Suites serier..
Sköt om dig & god natt


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar