onsdag 8 oktober 2014

Parkcupen & biomys


I helgen var det dags för årets parkcup i Uppsala! Sonen va toktaggad, eftersom de skulle spela på sjumanna planer! Då märks det hur viktigt passningsspelet är..! Sonen gjorde fyra (av fem) mål för Håbo p05..! Galet bra gjort och jag är så stolt mamma! Lillfia va lite uttråkad mellan varven, men vi hade paddan med oss.. Lite gråmulen men en härlig dag!
Han fick en fin medalj..!
Ny härlig stil..!
I söndags åkte Lillfia o jag på Flygplan 2 bio, den va bra. Sen blev det lite shopping o mys!
Så himla mysig dag!
Denna vecka har börjat med tråkregnväder.. så hösten är verkligen här med regn o rusk nu..usch. Men jag har piggat upp mig med lite buggdans! Det är så himla roligt med bugg o jag lär mig nya saker varje söndag. I måndags, tog jag mod till mig,o följde med jobbkompisen på motionsdans. Då blev man ju uppbjuden av riktigt duktiga buggkillar, lärde mig massor. Så det va så himla roligt! Bugg är helt enkelt en ny rolig grej i mitt liv.
Ha en fin vecka vännen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar