torsdag 7 augusti 2014

Semestern fortsätter, härligt!


Det har varit härliga soliga dagar, underbart! Jag har varit o träffat mina IHM tjejkompisar o varit på pridefestivalen..! Kul!
Skål i Kungsträdgården med Jana!
Tjejmiddag med fina vänner..! Så gott & trevligt!
Pride mys med Jana!
Barnen och jag har varit i stugan på ön själva några dagar, så mysigt!  Mycket bad, fiske o grillat..! 
Igår tog barnen o jag Vaxholmsbåten in till stan. Så förväntansfulla barn..
Spännande..!
Det blev en heldag på Gröna Lund, så roligt!! Men varmt o svettigt;) 
Lillfia åkte kvasten med Rickard, hon är så otroligt modig!! Sen åkte hon bläckfisken också, wow! Jag o J gillar mer radiobilarna.. ;) 
Sen vann J en kexchoklad på första försöket!! Jag stod bredvid o sa skeptiskt att "man vinner ju aldrig på sånna här chokladhjul.." Sen så vinner han! Så himla roligt!  En mysig dag! Barnen va helnöjda, vi tog sen båten hem till ön! Det va spännande såklart. Det va fnittriga barn som mös på båten.. ;)
Imorse runt fem, väcktes jag av värsta åskovädret..! Lite småläskigt här på ön.. Men sen gick det över o nu är solen påväg. Men vi ska åka hemåt idag. Får se vad vi ska hitta på dom sista dagarna.
Kram



Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar