fredag 22 augusti 2014

Min lilla stjärna!

Min fina stjärna!
Det har varit Håbo festdag och vi stuffade runt till Oscar Zia & Yohio..! Lillfia va överlycklig! Strosade runt o kollade på olika uppträdande, prata med vänner o handlade lite smarrigt! Mysig dag! Lillfia ville såklart ha ansiktsmålning, hon va helt bestämd blommor och stjärnor ville hon ha..! Gullungen! Sen blev det hem o svira om till den lilla svarta..
Tjejparty!
Vi va några tjejer från jobbet o sen några nya ansikten, så himla roligt! Sen så det blev dansa h e l a natten på Aronsborg..! Rydell & quick uppträdde, så det blev som vanligt draaaaag! wooop wooop!
Snyggingarna!
Sen när fötterna värkte o de stängde dörrarna..Ja då cyklade jag hem och helt plötsligt kändes det som att sommaren tog slut..Nu har kylan kommit..hösten är tydligen här.. Känns lite jobbigt, man vill ju gärna njuta mer av värmen.. Det blev så tvärt slut..?
Idag är det fredag, jag har jobbat första arbetsveckan..är toktrött o huvudet snurrar..Så det ska bli skönt med helg..! Drar ut till ön i eftermiddag, där det blir kräftskiva med några fina vänner!
Ha en härlig helg vännen

2 kommentarer:

  1. Aronsborg - det är stället man ska vara på förstår jag :) hälsa ön / kram

    SvaraRadera