lördag 23 augusti 2014

Kräftis på ön

Igår åkte jag ut till ön med mina IHM tjejer! Solen sken, så det blev glass i Waxholm! 

Snyggingarna!
Skål och välkomna till ön! Det blev en underbar eftermiddag och kväll..! Många skratt, goda kräftor & smarrig äppelpaj! Oj va vi åt..! Sååå gott med skaldjur!
På med fleecen bara, så kunde vi sitta ute till tio på kvällen! De tog waxholmsbåten hem igen och mamma o jag sov kvar i stugan. Nästa gång får de nog sova kvar ;)
Kvällsmysigt..!
Är så tacksam för fina vänner och massa härligt tjejsnack..sånt behöver man verkligen! Idag sken solen så mamma o jag slappa på altanen innan vi tog en PW och sen sprang jag lite också. Skönt! Hade dock fel skor..men men, glömde mina braiga hemma. Men sen åkte vi waxholmsbåt över o åt underbar lunch på Kabyssen! Nu är jag hemma igen o snart kommer mina godingar..!
Ha en fin lördag

1 kommentar: